Ushqimet që duhen konsumuar gjatë stinës së dimrit

171

Edhe në dimer ashtu si ne cdo stine tjeter mund te ushqehemi m ire me produktet e stines.

Avokado

Të mbushura me yndyra dhe fibra të shëndetshme dhe posedojnë veti antiinflamatore, avokadot janë një zgjedhje e shkëlqyeshme për të gjithë trupin, veçanërisht zemrën.

Fasulet

Fasulet janë në krye të listës së super-ushqimeve të mahnitshme. Sigurisht, fasulet e konservuara janë në dispozicion gjatë gjithë vitit, por janë veçanërisht të shijshme në dimër.

Ananasi

Ashtu si super-ushqimet e tjera të dimrit, si agrumet, ananasi është një burim i shkëlqyeshëm i vitaminës C. Ai gjithashtu përmban magnezin jashtëzakonisht të rëndësishëm mineral dhe bromelainin enzimë, i cili mund të ndihmojë me tretjen dhe uljen e inflamacionit.

Patate të kuqe

Patatet e vogla të kuqe janë të mira për uljen e stresit, falë përmbajtjes së tyre të ekuilibruar të karbohidrateve, fibrave dhe mineraleve. Të gjitha patatet janë një burim çuditërisht i mirë i vitaminës C dhe antioksiduesit antocianin.

Lakra  e thartë

Lakra e thartë është një burim i shkëlqyeshëm i probiotikëve, me baktere të mira që mund të përmirësojnë tretjen dhe imunitetin, si dhe një burim i shkëlqyeshëm i vitaminës C. Këshillohet që ta hani në gjendje të vakët, pasi nxehtësia shkatërron bakteret e mira.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here